O mnie

Moje zdjęcie
kontakt: bellaiblizniaki@gmail.com

Google Website Translator Gadget

sobota, 15 grudnia 2018

Powrót?

Wracałam dziś w nocy z kina. Jechałam pustymi o tej porze ulicami. Padał pierwszy śnieg. Powoli, cicho płatki opadały na już nieco uśpione miasto. Uświadomiłam sobie, że świat jest niezwykły i niepowtarzalny. Taka myśl może niezbyt odkrywcza, ale dziś wyjątkowo wyrazista i ostra po raz kolejny wwiercała mi się w głowę.

Każdy z nas ma w sobie taką moc, która potrafi zamienić rzeczy, wydawałoby się, że zwykłe w niepowtarzalne i niestety każdy też potrafi obrócić cud w banał. I to my sami decydujemy, jak postąpić w każdej sytuacji.

Ja chcę widzieć tę wyjątkowość. Chcę czuć i przeżywać emocje każdą cząstką swego ciała. Nie chcę zakładać pancerza ochronnego, który odgrodzi mnie od świata i pozwoli się schować w bezpieczne nieczucie i nieprzeżywanie.

Wysiadłam na chwilę z samochodu. Pozwoliłam kilku płatkom bezpiecznie opaść na moje rzęsy i spokojnie się roztopić. Moje policzki były mokre może od płatków.... może od łez...

Czy ja jestem inna? Czy ja widzę świat inaczej niż wszyscy? Czy myślę niestandardowo, a przez to źle? Czy pewnego rodzaju nadwrażliwość skazuje mnie na banicję ze świata "normalnych" ludzi?

Sypnęło śniegiem jeszcze mocniej i znów kolejne śnieżynki przysiadły na mojej twarzy... Przypomniałam sobie, że każda z nich jest inna, każda ma unikatowy wzór i pomyślałam, że nie chcę się zmieniać. Chcę wierzyć, że mój unikatowy wzór też może błyszczeć niepowtarzalnym blaskiem jeśli spojrzysz na mnie ze światłem w oczach....

Zaśnieżona Bella

14 komentarzy:

  1. Wiesz, nie jesteś osamotniona w tym co czujesz a ja jestem przekonana ,że gdyby niektórzy zatrzymali się na chwilę, to też dostrzegliby więcej.I tak jak każdy płatek śniegu jest unikatowy, tak i my jesteśmy...i tak jak wszystkie te płatki tworzą zachwycający śnieg tak i ci wszyscy oryginalni ludzie sprawiają ,że świat jest piękny...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslalam o Was niedawno, o tym jak sie czuje Synus- zycze Tobie Bello, by wlasnie ta wyjatkowosc-jaka jest Ci dana, zawsze...zawsze lsnila swa moca. Sciskam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jesteś skazana na osamotnienie. Takich ludzi jak Ty jest sporo, tylko boją się wyściubić nosek z bezpiecznej norki, w której schronili się przed tymi złymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry, pasuję do Twojego klubu :) Należę do nadwrażliwców, widzących to, czego nie widzi większość, słyszących i czujących to, czego oni nie słyszą, nie czują... I ten mój nonkonformizm... "On" dał mi mocno w tyłek. Już niejeden raz. Pozdrawiam ciepło Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, widząc cię tu znowu, Bello.

    I nie zmieniaj się nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się ze dałaś znać. ..moja córka chodzi do klasy z chłopcem chorym na te sama chorobę i spotykając się z nim niejednokrotnie myślałam o Was... bardzo dobry post...uważność i radość każdego dnia...jak ktoś nie umie cieszyć się z małych drobinek szczęścia to i wielkiego nie odczuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Bella jak miło że się odezwałaś . Jesteś wyjątkowa i to jest wspaniałe . Serdecznie pozdrawiam i proszę nie znikaj Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bello,jak dobrze, że jesteś. Systematycznie zaglądałam na Twoj blog niejednokrotnie myśląc co u Was.Zostań z nami.Twoja rodzina i Ty jesteś wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. co kilka mcy lukalam czy jestes. i oto dzis......napisz cos wiecej Bello.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Bella magicznych Świąt Bożego Narodzenia i pięknych dni w Nowym Roku życzy Basia

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za Was i waszego Małego Wielkiego Wojownika

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja Córka odeszła bez ostrzeżenia mając 29 lat

    OdpowiedzUsuń